Termeni si conditii
Plățile serviciilor și costurile acestora. Facturarea și plată
Facturile vor fi emise prin intermediul platformei de facturare SmartBill (S.C. Intelligent IT S.R.L.).
Factura/Proforma se va emite conform datelor solicitate și furnizate de client. Factura va fi transmisă online (Factura este valabila fără semnătura și stampila, conform art. 319 alin. 29 din legea 227/2015.), iar la cerere va fi livrată/oferită și fizic.
Costurile pot fi actualizate constante în funcție de fluctuațiile de preț, dar și de campaniile derulate de KDK & MET MANAGEMENT S.R.L. Clientul va achita prețul ofertat în momentul în care a solicitata oferta și se va raporta la condițiile transmise în acel moment.
Costurile serviciilor solicitate vor fi comunicate de Prestator după ce s-a realizat transmiterea cererii din partea Utilizatorului/Clientului.
Plata serviciului solicitat se poate realiza online (cu cardul direct din factura – fără niciun cost suplimentar), prin transfer bancar (în contul prezent pe factură). Clientul va avea toate informațiile cu privire la modul de facturare, dar și detaliile firmei KDK & MET MANAGEMENT S.R.L. pe factura emisa de Prestator.
Procesatorul de plăți care va intermedia tranzacțiile dintre Clienți și Prestator este Netopia. Plățile sunt securizate, astfel toate informațiile dumneavoastră vor fi în siguranță. Cardurile acceptate sunt Visa, MasterCard și nu implică costuri suplimentare pentru Client.
Polictica de livrare a serviciilor
Pentru a se considera o comandă fermă, clientul va achita în avans serviciile solicitate conform ofertei de preț transmise pe mail sau în cazul în care există un contract încheiat între părți se vor respecta condițiile contractuale.
Serviciile solicitate vor fi livrare online sau fizic în funcție de solicitarea clientului.
Termenul de livrare al serviciilor variază în funcție de serviciul solicitat, de limba din/în care se realizează traducerea și de volumul proiectului.
Termenul standard de execuție al serviciilor de traducere scrisă pentru limbile uzuale (un volum de 1-10 pagini) variază între 1-3 zile lucrătoare. Dacă ne raportăm la limbile mai rare, pentru un volum de 1-10 pagini termenul de livrare poate ajunge și la 5 zile lucrătoare.
Termenul exact de execuție se va comunica doar în momentul evaluării solicitării clientului și va fi stabilit de comun acord.
Politica de anulare a serviciilor
Comanda transmisă către KDK & MET MANAGEMENT S.R.L. utilizând formularul din site, prin telefon sau pe mail se consideră a fi anulată dacă nu am primit aprobarea scrisă pentru clienții ce au un contract încheiat cu KDK & MET MANAGEMENT S.R.L. în prealabil sau nu s-a realizat plata în avans integral sau parțial a sumei estimate în ofertă.Odată contractate și/sau achitate serviciile comercializate de către compania KDK & MET Management SRL nu pot fi anulate și/sau returnate.
Modul de soluționare al litigiilor Soluționarea litigiilor se poate face pe cale amiabilă sau prin intermediul instanțelor judecătorești competente sau prin intermediul unor mediatori. Comisia Europeana a implementat o platformă de soluționare online a litigiilor disponibilă aici.
Notificări șI anunțuri
KDK & MET MANAGEMENT S.R.L. își rezervă dreptul de a trimite notificări / oferte privind serviciile oferite precum și anunțuri din partea unor terți, atunci când acestea pot fi în folosul utilizatorilor.
Dispoziții finale
Toți utilizatorii acestui site fac subiectul acestor termeni și condiții astfel încât accesarea acestuia presupune acceptarea și conformarea la Termenii și Condițiile prevăzute în acest document.
Scopul colectării datelor este: furnizarea serviciilor conform ofertei curente.
Orice persoana are dreptul de a se opune, în mod gratuit și fără nici o justificare, la prelucrările datelor sale personale în scopuri de marketing direct.
Conform legislației din România minorii nu pot încheia contracte comerciale și nici datele lor personale nu sunt prelucrate fără acordul părinților.
Neacceptarea acestei convenții ori a oricărei prevederi din aceasta atrage obligația persoanei respective de a înceta de îndată accesarea sitului ori utilizarea în orice mod a serviciului, iar accesarea sau vizitarea în continuare a site-ului, utilizarea în orice mod a serviciului constituie o acceptare în întregime a convenției și a oricărei prevederi din aceasta, inclusiv a oricăror modificări ulterioare care vor putea fi efectuate fără restricții de către furnizor, fără a fi necesara nici o altă formalitate.
Date de identificare companie
SC KDK & MET MANAGEMENT SRLCod Unic de Înregistrare 39108726
Nr.Ordine Registrul Comertului: J40/4361/2018
Sediu social: B-dul Tudor Vladimirescu nr.1 Sector 5 București